2013年11月26日 星期二

Fancl 骨膠原真係WORK啊.

毛毛今日想推介既係FANCL膠原蛋白美肌飲料,FANCL的SALE就話飲用一個月就看到效果,其實對我黎講,一個月我真的看不出什麼效果,不過我一直堅持服飲.直到8個月後,皮膚真係有返D水潤,毛孔都細左好多.最重要既係跟左我十幾年既笑紋都無左喇.哈哈,我身邊的朋友都話我皮膚好有光澤.聽左之後,我日後都會一堅持落去.相信不久十年,我都要HOLD住我既青春.哈哈.我甚至乎出去外地工作時,我都會帶係身.因為我太愛它了...

其實飲用之前我係網上查左好多資料,先決定日日飲.因為首先我覺得好貴喇.所以效果對我黎講好重要.最後才知道三肽膠原蛋白係經皮膚直接吸收.所以絕對唔會俾個胃去消化.(不過我亦都聽過人體一日只會吸收3%既膠原蛋白.anyway.一日3%.十日就30%喇.如果唔飲用,我連1個%都冇.)

所以我堅信...只要堅持,就會成功...就會美麗起來喔.
 我買左好多.每次都買成十個月.其實都幾貴.因為一日平均31蚊一支.一個月都要成千蚊.但由於我做左會員既關係.有9折.所以每次大約都係25蚊到.不過如果25蚊一日,可以換來皮膚靚靚.我覺得值得.所以姐妹們可以試下.

哈哈...你睇下我.係咪青春好多呢..哈哈哈....老實說...中女了已經.

官方網站: http://www.fancl-hk.com/products/foods/beauty/5668.asp



沒有留言:

張貼留言