2018年10月11日 星期四

終於都返貨啦‼️真係好感動😭我知好多客都等左好耐🙈
KK同事率先試用: 前日返貨,我即日買左,一講起緊緻,我就會發瘋,我要緊啊💪🏻🤤
💕妝前妝後打底都好正,當然我喜歡妝後噴霧,因為我比較容易出油🤦🏻‍♀,成日一出油個妝就會溶(夏天溶妝好肉酸😰),維持時間很短,銅胜佢除左定妝。仲可以令我個面即刻提升,成面有光澤感,因為貼服,超贊的👍🏻
♥️冇化妝既朋友仔都建議早晚當toner 用,佢一用就收緊,收緊一d都唔乾,而且成個面好有光澤,好(另)
‼️‼️立即收緊‼️
來自美國iS Clinical Copper Firming Mist 銅胜肽緊緻噴霧 75ml
IS CLINICAL®️為美國INNOVATIVE SKINCARE®️旗下國際醫學護膚品牌;利用高度純化元素配製產品,並委託獨立臨床醫學研究組織提供高認受性的效能數據,讓用家透徹了解製藥級醫學美容產品,如何帶來真正有效安全的抗老化方案。
功效
提升肌膚彈性及緊緻度有助對抗炎症平衡油脂分泌即時爽膚保濕
提高滲透力及效能
高濃度的有效成份
有效封存及保護,免受外界影響
長時間發揮功效
主要成份
生物銅PCA
白藜蘆醇
巴西香可可精華
💡使用方法
閉起雙眼噴於面上及頸部;按需要重複噴上,亦可作保濕噴霧使用。
圖像裡可能有4 個人、自拍、電話和特寫
圖像裡可能有飲料
圖像裡可能有1 人
沒有自動替代文字。

沒有留言:

張貼留言