2015年4月18日 星期六

ROANS海藻矽針,DMCELL海藻矽針,DERMIER海藻矽針,NEVILLE海藻矽針.的分別

ROANS海藻矽針,DMCELL海藻矽針,DERMIER海藻矽針,NEVILLE海藻矽針.的分別

1. 不同國家出產,不同牌子,不同分量,不同包裝,針粗幼不同, 成份相似成度達到80% (唯一相同:效果一樣, 也要講因人已異)

大部分正常反應: 有紅,有吉,有甩皮,皮膚好干燥.

有機會第二日反應:膚色暗沉,毛孔也變得粗大,好干燥,(所屬正常)
有D人反應: 爆小量暗瘡出來,爆小量暗粒出來.
1. (好的反應我不想說了)簡單少少講就行了: 白左,毛孔細左,緊至左,暗粒平左,凹凸洞細左.千年石頭瘡出左黎.

其實矽針係改善我地皮膚底層既野,爆暗瘡出來及暗粒,粉刺出來,其實都正常.如果狂爆得好勁,OR敏感.建議要停用,隻矽針不適合你.

針粗幼: DMCELL最幼,最粗NEVILLE.
夠膽講最溫和係DMCLL因為最幼針,激活劑有草本成份. 收緊.美白,收毛孔
公司最多人回購NEVILLE,收暗粒,暗瘡明顯D
最大牌子係ROANS.收緊.美白,收毛孔.
Dermier最極端.好就好度天花板咁高,差就狂爆粒粒.(10個當中有2個爆粒粒比率) 所以別擔心

隻隻矽針都有人講好,及唔好,我唔可以講邊隻最好,
幾好既矽針都有人敏感及有差反應. 希望大家試到合適自已既矽針.
(好重要的是: 做矽針前後一定要補濕足夠,建議第二日查防晒,不建議化妝)

(好多客都會WAHTSAPP講做完點解唔紅既,唔甩皮既等等~係度講一講)
做完後反應(以下所屬正常):
紅: 有人好紅,有人唔紅,有人微紅,有人無反應(因人已異)
吉: 有人吉,有人唔吉,有人微吉,有人好少吉. (因人已異)
甩皮: 有人甩皮,有人唔甩,有人甩得好勁,有人甩好少. (因人已異)

首先要睇你按摩既過程,時間建議4-7分鍾,力度如何,矽針分量,保濕做得足唔足夠.精華有冇打底等等.都會影響到你做矽針後的反應.仲有,提大家矽針不是做1次就見到效果,要持續或者做幾次或多次,(因人已異)

我知道呢篇文,講左好似無講過,~唔好打我就得了,
因為一對手回復不了同一個問題= =” 對不起大家.
會POST出官方既單張俾大家了解下`.
我地既說明書,係代理俾既說明,不是坊間某些BLOGGER教既方法.每一隻矽針我地都有說明書附上)

呢排真係HIT爆矽針,好處太多,回購率高達100%.
以下的是代理提供的書仔.希望可以幫到大家!!










Momo Beauty 
門市: 觀塘成業街6號泓富廣場13樓1301室(B1出口,直行過馬路,轉左,全程2分鐘)
Whatsapp:5188 3868 /9449 2499
Wechat: momobeauty323
公司電話: 3996 9067 
Eps & Cash 
設有郵寄,快遞服務
https://www.facebook.com/momo.beauty.hk
http://www.momobeauty.com/

沒有留言:

張貼留言